Marka Stratejilerinin Geliştirilmesi

Markanızı Güçlendirelim

Markam için doğru iletişimi ve stratejiyi nasıl kurarım diye kara kara düşünmeye ve dev bütçelere gerek yok! İster dev bir marka olun, ister markanızı yeni kurun fark etmez. bir markadan sorumlu kişilerin veya kendi markasını yaratmak isteyen girişimcilerin marka oluşturmak, markalaşmak, sürdürülebilir marka performansı yaratmak konularındaki süreçler ile ilgili neler yapılması gerektiğini teorik ve pratik bilgilere ilaveten güncel başlıklar çerçevesinde gösterir.

Marka iletişiminde ve dijital pazarlamada dikkat edilmesi gerekenler değişmez! bir markanın sosyal medya stratejisini bulması, güçlü dijital pazarlama projeleri yaratması için sorması gereken en önemli ve doğru soruları öğreneceksiniz. Marka stratejisi kurmak için gerekli adımları atacaksınız. Markaların önemi ve tüketiciye ne ifade ettiğinden yola çıkarak, şirketlerin markalarını nasıl yönetmeleri gerektiğini ortaya koyan kurumsal hayattan ve güncel uygulamalardan örnekler içeren bir içeriğe sahiptir.

Eğitim Süresi: 2 Tam Gün

Eğitim süresince işlenecek ana konu başlıkları:

  • Marka Kavramı; Markanın Rolü, Gücü
  • Ürün ve Marka Farkı; Farklı Ürün Seviyeleri Nelerdir?
  • Marka Elementleri Nelerdir? Neden Önemlidir?
  • Marka Çağrışımları
  • Pazarlamada İtme ve Çekme Stratejileri ( Pull-Push Marketing)
  • Marka Stratejisi Oluşturmak; Hedefleme, Bölümleme, Konumlandırma
  • Müşteri Temelli Marka Sermayesi Modeli
  • Marka Farkındalığı ve Marka İmajı
  • Markanın Pazarlama Programı
  • Marka Genişletme Stratejileri

Kimler katılabilir?

Pazarlama departmanı çalışanları, marka alanında çalışanlar, markasını kurmak/geliştirmek isteyenler, köklü bir markayı sürdürülebilir başarıyla var etmek isteyenler.